poniedziałek, 17 czerwca 2013

Wygląd bloga + recenzja

Słuchajcie, trochę teraz taki nietypowy post, ale muszę o czymś napisać :). Już parę osób skomentowało mój  
wygląd bloga i bardzo mi z powodu tych opinii miło, bo głównie były one pozytywne. Jednak, to nie ja zrobiłam sobie wygląd, ale Marta, która także prowadzi bloga. Jest on o wszystkim i mam nadzieję, że na niego wpadniecie:). Także Marta, dzięki bardzo!

Pościk może trochę taki zagmatwany, ale po prostu trzeba było to powiedzieć:). Przynajmniej w moim odczuciu. A teraz jeszcze krótkie pytanko, dotyczące jutra: wybierzcie recenzję!
1. "Monster High Upiór z Sąsiedztwa"
2. "Wilken 3 Czas złego wilka"

Która?

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo, kocham cię :3 Jestem za Monster High!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)