czwartek, 20 czerwca 2013

Recenzja i nowe książki

Cześć wszystkim! No i jak tam mija Wam czwartek? Mi stosunkowo dobrze, właśnie wróciłam z angielskiego i biblioteki. Wypożyczyłam dwie nowe książki: "Oksa Pollock Ostatnia Nadzieja" i "Pretty Little Liars tom 1". Ale za to skończyłam "Intruza":). Szczerze, to książka na bardzo fajnym poziomie, szybko się czyta, ale i tak najbardziej podobała mi się końcówka. Ci co czytali, wiedzą, że chodzi mi tu głównie o Wagabundę:). Ale co i jak zdradzać jak na razie nie będę ;P.

No i oczywiście pytanie o recenzję:
1. "Intruz" - świeżo po przeczytaniu xD
2. "Monster high 3 O wilku mowa"
3. "Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego"

Którą obstawiacie?

7 komentarzy:

  1. Intruz! ♥
    O super, że sobie wypożyczyłaś PLL. Ciekawa jestem, jak ci się ona podobała.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego =) .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Intruz :D
    Obsrwuję + liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Prawda cie męczy? Nie wchodź..

    OdpowiedzUsuń
  4. Intruza czytałam już dość dawno. Podobała mi się ta książka. Stephanie wpadła na nieprzeciętny pomysł.
    Ani Klanu Niedźwiedzia, ani Monster Hihg nie czytałam, więc obstawiam Intruza :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Intruz :)

    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego :D Ostatnio kiedy byłam w sklepie zastanawiałam się czy to kupić i jestem ciekawa twojej opinii, ponieważ widzę, że mamy podobne gusta. :D
    P.S Masz świetnego bloga, ja także jestem wielką fanką KT. <3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)