sobota, 15 czerwca 2013

Nareszcie - sobota

Po wczorajszym balu jestem wykończona, chociaż w miarę zadowolona:). Dawno się tak nie śmiałam i nie bawiłam, ale dla mnie i tak najfajniejsze było sprzątanie po balu, bo najwięcej się działo. Zresztą siedzenie do 21.30 w szkole i zamiatanie okazało się wcale nie najgorszym przeżyciem:). Przygotowałam (właściwie to już prawie standardowo) parę propozycji książek do zrecenzowania i proszę o komentarze z wyborem:):
1. "Świat według psa Opowieść jamnika Bolka"
2. "Klan Niedźwiedzia Jaskiniowego"
3. "Klątwa Tygrysa Wyprawa"
Wiem, że być może ta pierwsza pozycja wydaje się  nieco dziwna i inna, w porównaniu z resztą, ale uwielbiam psiaki (zresztą sama mam jednego) i takie książki są obowiązkowe u mnie na półce :).
Więc wybierajcie!

4 komentarze:

  1. Ja mam 4 psiaczki ^^
    Proszę o recenzję pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klątwa tygrysa!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klątwa Tygrysa ^^
    A jeżeli lubisz ksiązki fantasy o wojnie to polecam ci Kroniki Śiwata Wynurzonego *-*
    Pisarka Mel
    z Potterowskiego bloga:
    http://melblack-i-jej-milosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog :))
    Obserwujemy ?

    http://abracadab-raaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)