czwartek, 6 czerwca 2013

"Klątwa Tygrysa" - cz. 1

Więc tak jak pisałam wcześniej dodaję recenzję:

Tytuł książki: Klątwa Tygrysa

Autor książki: Colleen Houck



Z tą książką spotkałam się po raz pierwszy w zeszłe wakacje. Tak jakoś wyszło, że przechadzając się między regałami w "Empiku" natrafiłam na nią i już po paru stronach wciągnęła mnie do reszty!


  • Okładka : Szczerze powiedziawszy okładka była jedną z ważniejszych rzeczy, którymi kierowałam się przy wyborze tej lektury:). Niby nie powinno się oceniać książki po okładce, ale tutaj aż trudno się powstrzymać. Magnetyczny tygrys od razu przyciąga uwagę, zwłaszcza swoimi oczkami, a do tego te srebrne wykończenia... po prostu cudo:)
  (max. 2 ★)
  • Cena: Koszt tej książki wynosi 32,90 i być może na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to za dużo, jednak zapewniam, że ta lektura naprawdę jest tego warta. Mimo tego wiem, że dla niektórych może być zbyt wygórowana... 
(max. 2 ★)
  • Treść: Mamy tutaj do czynienia z książką o tematyce przygodowej oraz fantastycznej. Głównym wątkiem jest relacja pomiędzy księciem, przemienionym w białego tygrysa a zwykłą nastolatką. Akcja toczy się w Stanach Zjednoczonych. To właśnie tutaj główna bohaterka, siedemnastoletnia Kelsey, mieszka i uczy się. Jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym i teraz dziewczyna mieszka z rodziną zastępczą. Podczas wakacji,  Kelsey dostaje pracę w cyrku. to właśnie tam pierwszy raz spotyka osobliwego, białego tygrysa - Rena. Gdy dostaje propozycję, by zaopiekować się nim w Indiach, chętnie na nią przystaje. Wkrótce zwierzak okazuje się być hinduskim księciem, zaklętym w tygrysa. To właśnie wtedy rozpoczyna się pełna niebezpieczeństw przygoda, która może kosztować Kelsey i Rena życie...
     (max. 6 ★)
Podsumowanie: Jest to jedna z najlepszych książek jaką kiedykolwiek czytałam, za co należy jej się 9 gwiazdek na 10:
          
Mam nadzieję, że recenzja się spodobała:) piszcie w zakładce "polecane przez Was" jaką książkę życzycie sobie do zrecenzowania, a postaram się ją ocenić :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)