sobota, 6 grudnia 2014

Zapowiedzi książkowe na grudzień 2014

Święta Bożego Narodzenia, ubrana choinka, kolędy, pieczenie pierniczków i oczywiście sam święty Mikołaj, zbliżają się wielkimi krokami, dlatego każdy próbuje w tym przedświątecznym okresie znaleźć coś dla bliskich i znajomych. A pewnie wiecie, co może być najlepszym prezentem? :) Tak - książki! Zapraszam więc na nowości (w ilości naprawdę niewielkiej), które ukażą się w grudniu i na które warto będzie zwrócić uwagę.

Tytuł: Niebezpieczne Istoty
Autor: Kami Garcia & Margaret Stohl
Wydawnictwo: Feeria
Ilość stron: 320
Data premiery: 3 grudnia 2014

Książka, którą miałam możliwość recenzować przedpremierowo i która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, a Wam radzę się z nią jak najszybciej zapoznać!



Tytuł: Lea Michele. Piękna i ambitna
Autor: Lea Michele
Wydawnictwo: Feeria
Ilość stron: 208
Data premiery: 3 grudnia 2014

Jestem w trakcie lektury - świetna, bardzo pomocna i prawdziwa książka, wcale nie odczuwa się tego, że pisze to wszystko jedna z najpopularniejszych osób w show - biznesie. Polecam!


Tytuł: Love, Rossie
Autor: Cecelia Ahern
Wydawnictwo: Akurat
Ilość stron: -
Data premiery: 3 grudnia 2014

Już dużo się naczytałam o ekranizacji i w ogóle o tej historii - że ciekawa i niesamowita, wciągająca i nietuzinkowa... W Polsce premiera będzie miała miejsce dopiero w tym miesiącu, także jeśli się uda, to z chęcią sięgnę :)




Tytuł: Greccy bogowie
Autor: Rick Riordan
Wydawnictwo: Galeria Książki
Ilość stron: -
Data premiery: 17 grudnia 2014

W chwili obecnej, mam za sobą tylko dwa filmy, na podstawie prozy pana Riordana, jednak muszę przyznać, że nie zachwycają i podobnie twierdzą także osoby, które książki czytały. Zatem muszę jak najszybciej zabrać się za twórczość tego autora!


Tytuł: Busem przez świat. Ameryka za 8 dolarów
Autor: Karol Lewandowski
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Ilość stron: 336
Data premiery: 4 grudnia 2014

Uwielbiam książki tego typu - przygodowo - krajoznawcze, podczas których możemy poznać kulturę i zwyczaje jakiegoś kraju w ciekawy i przystępny sposób. Super, na pewno sięgnę, zwłaszcza, że opis zachęca!




W tym miesiącu, jak widać, Wydawcy nie uraczyli nas jakąś niezwykłą ilością interesujących książek, ale udało mi się znaleźć takie oto perełki. Mam nadzieję, że styczeń przyniesie dużo więcej świetnych książek, a Wam polecam w tym miesiącu nadganiać poprzednie premiery i (jak przypuszczam) czytać piętrzące się stosiki :)

4 komentarze:

  1. "Niebezpieczne istoty" są świetne, o wiele lepsze od "Pięknych istot". "Love, Rosie" aktualnie czytam i książka jest po prostu cudowna, całkowicie mnie oczarowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nadganiać. :D Ja już zaczęłam.
    Z tych nowości chciałabym przeczytać "Piękne istoty" i "Love Rosie".
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka ciekawych pozycji na ten miesiąc się jednak znajdzie ;) Choć ja i tak mam w planach nadrabianie zaległości ;)

    sklep-z-pamiatkami.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia książka wzbudziła we mnie zaciekawienie, ja też chcę za 8 dolarów zmierzyć Amerykę :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)