czwartek, 11 sierpnia 2016

Podsumowanie i stosik [lipiec 2016]

Hej, hej wszystkim!

źródło
Dzisiaj zapraszam Was bardzo serdecznie na standardowe już podsumowanie lipca i stosik na sierpień :)

Książki przeczytane w lipcu:

1. "Chłopak na zastępstwo" Kasie West [recenzja]
2. "Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań" Wyd. zbiorowe
3. "Wyśnione miejsca" Brenna Yovanoff
4. "Przepisy na miłość i zbrodnię" Sally Andrew [recenzja]

 Filmy/seriale obejrzane w tym miesiącu:

1. The 100 reż. Jason Rothenberg [recenzja]
2. Iluzja reż. Louis Leterrier

Inne notki w tym miesiącu:

1. English Matters numer 59/2016 [recenzja]
2. Szkolny TAG [recenzja]
3. Ja, anielica Katarzyna Berenika Miszczuk [recenzja]
4. Następczyni Kiera Cass [recenzja]
5. Unpopulars Opinion Book TAG [recenzja]
6. Ścieżki młodości Io Sakisaka [recenzja]
7. The Hunger Games TAG [recenzja]
8. Czytelnicze nawyki TAG [recenzja]
9. Relacja ze spotkania blogerów nad morzem #tuczytamy [tutaj]
10. Prawo pierwszych połączeń Agnieszka Tomczyszyn [recenzja]
11. Podsumowanie i stosik czerwcowy [tutaj]
12. Zapowiedzi książkowe na lipiec 2016 [tutaj]

Lipcowe sprawy

Oj, lipiec... Wow, był niesamowity. Od czego by tu zacząć? Chyba od Opener'a. Do tej pory noszę opaski na rękę, tak na pamiątkę. Bo generalnie, nasłuchałam się tylu nowych piosenek, poznałam tyle zespołów i wokalistów (i tyle sobie przypomniałam!), że starczy chyba na cały rok - Bastille, Foalsi, Pharrel Williams, RHCP... Cudowne dwa dni (dla mnie niestety tylko dwa :(), wiele emocji i na pewno nie ostatni raz kiedy byłam na Openerze. Polecam! Potem zawędrowałam na spotkanie blogerów nad morzem - link znajdziecie powyżej. Również było świetnie, przytachałam tonę książek i gadżetów okołoksiążkowych i dobrze się bawiłam - dzięki wszystkim! Później dwa tygodnie, najpierw na Korsyce, potem nad Gardą no i teraz czekają mnie jeszcze sierpniowe wyjazdy - być może dlatego czasu na czytanie aż tyle nie było (i zapewne nie będzie), ale za to książki, które przeczytałam w minionym miesiącu idealnie nadawały się na wakacyjne lenistwo :) Zakupów na ten miesiąc za to w ogóle nie poczyniłam, ale do mojej biblioteczki i tak zawitało 17 (!!!) nowych powieści. Całkiem nieźle, prawda? :)

Stosik na sierpień

Od góry:

1. Mystery Tales Edgar Allan Poe [prezent imieninowy]
2. Ostatnia spowiedź. Tom I Nina Reichter [Nadmorski Plener Czytelniczy]
3. SLOWfashion Joanna Glogaza [jw.]
4. Zjawa Michael Punke [jw.]
5. Jeden dzień David Nicholls [jw.]
5. Opactwo świętego grzechu Sue Monk Kidd [jw.]
6. Fobos Victor Dixen [ze spotkania blogerów nad morzem]
7. Żeby miłość miała Twoje oczy Diego Galdino [jw.]
8. Jańcio Wodnik i inne nowele Jan Jakub Kolski [jw.]
9. Kolekcja Ringelmanna Adam Ubertowski [jw.]
10. Ogień i woda Victoria Scott [jw.]
11. Amber Gail McHugh [jw.]
12. Dzieci demonów J.M. McDermott [jw.]
13. Przebudzenie Stephen King [jw.]
14. Na skraju nocy Paweł Jaszczuk [jw.]
15. Na skraju strefy Krzysztof Halladyn [jw.]
16. Komornik Michał Gołkowski [jw.]


I jeszcze wcześniej wspomniane, dwa magazyny od Colorful Media, oba już zrecenzowane <3

Życzę Wam miłego, owocnego w najróżniejsze wakacyjne przygody (również nieczytelnicze) sierpnia, podczas którego wypoczniecie jeszcze przed wrześniowym szaleństwem :) Cudownego miesiąca!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję udanej zabawy na Openerze i przede wszystkim - wspaniałych zdobyczy książkowych oraz wyników czytelniczych. ,,Wyśnione miejsca'' mam w planach.
    Pozdrawiam!
    www.papierowenatchnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chętnie wróciłabym tam jeszcze raz i pobawiła się znowu na tych wszystkich świetnych koncertach ^^ Z niecierpliwością czekam na za rok!

      Usuń
  2. Stosik powiadasz? No nie wiem - chyba się z tym nie zgadzam ;P raczej ogromne stosidło. "Jeden dzień jest świetne. "Zjawę" oraz "Opactwo..." też mam w planie :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównując do rozmiarów niektórych tak zwanych "stosików", może się jeszcze kwalifikuje, ale chyba masz rację - w zeszłym miesiącu trafił mi się wyjątkowy "stos". Cieszę się, że polecasz "Jeden dzień" - kupowałam tak w sumie w ciemno, ale liczę, że mi się spodoba.

      Usuń
  3. Widać, że udany miesiąc za Tobą. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję. Zobaczymy, jak będzie w sierpniu :)

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)