poniedziałek, 30 maja 2016

Podsumowanie i stosik [maj 2016]

Hej wszystkim!

źródło
Zapraszam na podsumowanie maja :)

Książki przeczytane w maju:

1. Pani Noc Cassandra Clare [recenzja]
2. Zniszcz te kilogramy Magdalena Makarowska [recenzja]
3. Dwór cierni i róż Sarah J. Maas
4. Ścieżki młodości Io Sakisaki [manga]

Filmy obejrzane w tym miesiącu:

1. Paranoja reż. Robert Luketic

Majowe sprawy

Maj był takim dziwnym miesiącem. Z jednej strony niesamowicie pozytywnym, bo w końcu miałam chwilę oddechu po testach gimnazjalnych, z drugiej, czekały mnie jeszcze znienawidzone testy wstępne do liceum, do których niestety również chwilę się przygotowywałam. Szczęśliwie, najpierw tydzień wolnego, a następnie Boże Ciało sprawiły, że maj zleciał o wiele szybciej, niż bym się tego spodziewała. W skrócie rzecz ujmując - dużo roboty, ale jednocześnie sporo odpoczynku. Czerwiec zaczynam więc pełna energii i z utęsknieniem wyczekuję tych dwóch, najpiękniejszych miesięcy w roku. 

Stosik na maj


1. Od złej do przeklętej Katie Alender [wyd. Feeria Young]
2. Alive. Żywi Scott Sigler [jw.]
3. Jedyny pirat na imprezie Lindsey Starling [jw.]
4. Pani Noc Cassandra Clare [wyd. MAG]
5. Dwór cierni i róż Sarah J. Maas [wyd. Uroboros]
6. Zniszcz te kilogramy Magdalena Makarowska [wyd. Feeria Young]


Magazyn English Matters od Colorful Media - zdjęciu widoczny jedynie dodatek, ale recenzję 58 numeru możecie przeczytać na blogu :)

Taki okazał się być maj - a jak u Was w minionym miesiącu? :)

13 komentarzy:

  1. Super stosiki, gratuluję tylu przeczytanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wolałabym standardowo, żeby było więcej, ale zobaczymy, jak będzie w czerwcu :)

      Usuń
  2. Całkiem udany miesiąc za Tobą. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! "Alive. Żywi" już za mną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) I jak wrażenia? Ja wciąż nie mogę się doczekać, aż się za nią zabiorę, ale póki co jestem w trakcie lekury "Od złej do przeklętej".

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby te wakacje były jednymi z piękniejszych w twoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, mam nadzieję, że takie właśnie będą :) Oczywiście wzajemnie ;)

      Usuń
  6. "Alive. Żywi" - muszę mieć tę książkę!
    Gratuluję udanego maja i życzę zaczytanego czerwca!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ciekawa, jaką historią książka mnie uraczy ;) Dziękuję bardzo, życzę również zaczytanego, pełnego słońca i dobrych książek czerwca.

      Usuń
  7. Życzę jeszcze bardziej udanego czerwca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, oczywiście wzajemnie!

      Usuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)