poniedziałek, 4 maja 2015

Stos na maj 2015

Cześć wszystkim!

Dzisiaj dzień, znienawidzony przez wszystkich maturzystów - egzamin dojrzałości właśnie się rozpoczął, dlatego z całego serca chciałabym Wam życzyć powodzenia! Połamania długopisów i niech los zawsze Wam sprzyja ;) To tak tytułem wstępu, bo w związku z powyższym, ja dzisiaj świętuję cudowny dzień wolnego, a że pogoda za oknem (przynajmniej u mnie) nie nastraja pozytywnie do życia, chciałabym i Wam i sobie poprawić humor i zaprezentować moje zdobycze. To co prawda zbiory dwumiesięczne, bo z kwietnia i marca, ale ich ilością jestem niezmiernie zaskoczona, bo spodziewałam się, że wyjdzie tego mniej, a tymczasem... Zobaczcie sami!


Lecąc od lewej i od góry:
1. "Ogar boga. Popiół i piach" Anna Gręda - od Polacy Nie Gęsi i Swoich Autorów Mają.; lekturę zaczęłam niedawno, ale muszę powiedzieć, że póki co bardzo mi się podoba. Jest mrocznie, niebezpiecznie i ciekawie, czyli tak, jak lubię :)
2. "Bóg zawsze znajdzie ci pracę" Regina Brett - prezent od rodziców, kupiony jakoś tak spontanicznie xD Nareszcie mam wszystkie trzy książki tej autorki, co chyba oznacza maraton - czytania i recenzji...
3. "Zła Krew" Sally Green - również prezent, ale od przyjaciółki, na urodziny; cały czas nie mam czasu zabrać się za lekturę, a tak mnie kusi ta świetna okładka...
4. "Przez burzę ognia" Veronica Rossi - także prezent od przyjaciółki; od bardzo dawna pragnę zapoznać się z tą pozycją i w końcu trafiła w me łapki :3
5. "Krąg" M. Strandberg i S. Bergmark Elfgren - kolejny prezent od przyjaciółki; Zapowiada się naprawdę genialnie, nie wiem tylko, kiedy w końcu uda mi się ją przeczytać...
6. "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell - prezent urodzinowy; druga z obowiązkowych pozycji na wakacje (zaraz po trylogii Tolkiena)
7. "Papierowe miasta" John Green - niekontrolowany zakup podczas jednej z wizyt w Empiku. Stwierdziłam, że skoro ekranizacja tuż, tuż, to trzeba w końcu przeczytać przed jej pojawieniem się w kinach :)
8. "Will Grayson, Will Grayson" John Green, David Levithan - prezent z okazji Dnia Kobiet; to do całej kolekcji książek Pana Zielonego brakuje mi już tylko "19 razy Katherine"... Ktoś zechce mi kupić? Na pewno się nie pogniewam :)
9. "Ród. Wiedźmy z Savannah 1" J.D.Horn - od Wydawnictwa Feeria; przeczytana, recenzja znajduje się TUTAJ; wrażenia takie sobie, ale jak zwykle ciekawość wygrała i czekam na kontynuację...
10. "Biorąc oddech" Rebecca Donavan - jw.; także przeczytana, wrażenia po lekturze przeczytacie TUTAJ; ogólnie - całkiem dobre zakończenie trylogii.
11. "Akademia Dobra i Zła" Soman Chainani - od Wydawnictwa Jaguar; przeczytana, TUTAJ całość opinii, bardzo pozytywnej tak swoją drogą :P
12. "Zakon mimów" Samantha Shannon - od Wydawnictwa SQN; moja aktualna lektura, póki co chyba jeszcze lepsza od poprzedniczki!
13. "Rozważna i romantyczna" Jane Austen - zakup na biedronkowej promocji - po prostu musiałam! :3
14. "Opactwo Northanger" Jane Austen - jw.
15. "Duma i uprzedzenie" Jane Austen - jw.
16. "Panie z Cranford" Elizabeth Gaskell - jw.
_______

Jak widzicie, trochę tych zdobyczy się nazbierało, ale ogromnie się cieszę, że znalazło się w nich i trochę klasyki i trochę nowoczesności. A jak Wy się zapatrujecie na te książki? Coś czytaliście i polecacie? 

Miłego dnia książkoholicy! :*

38 komentarzy:

  1. Ale piękne nabytki! Jestem ciekawa Twojej opinii o "Will Grayson, Will Grayson" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Sama jestem niezwykle ciekawa tej książki!

      Usuń
  2. Właśnie jestem w trakcie "Will Grayson, Will Grayson". Zazdroszczę "Papierowych miast". Ciekawy stosik, czekam na recenzje :)

    About Katherine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na Twoją recenzję Willa Graysona :D Cóż, czuję, że szykuje się maraton z książkami Pana Zielonego ;)

      Usuń
  3. "Krąg" do mnie powraca, zawsze wybieram coś innego. Mam nadzieję, że napiszesz recenzję, bym mogła w końcu podjąć decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwila minie zanim finalnie się za niego zabiorę, ale liczę, że nastąpi to jak najprędzej! ;)

      Usuń
  4. Spory ten stosik :) Zazdroszczę "Złej krwi", "Kręgu" i "Przeminęło z wiatrem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja jestem wszystkich bardzo ciekawa i mam nadzieję, że będę miała możliwość jak najprędzej się za nie zabrać :D

      Usuń
  5. "Przeminęło z wiatrem" pożyczyłam jakiś czas temu od mamy, ale nie mam jak na razie czasu zabrać się za ten klasyk. Z Twojego stosiku czytałam jedynie "Papierowe miasta" i według mnie nie powinnaś się na niej zawieść się na tej pozycji :) Zazdroszczę Ci posiadania "Will Grayson, Will Grayson" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wiem, co czytać w pierwszej kolejności :)

      Usuń
  6. Jestem bardzo ciekawa Kręgu ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.facebook.com/828585590492895/photos/pb.828585590492895.-2207520000.1430733364./1018665114818274/?type=1&theater Przepraszam za spam, ale myślę, że to konkurs dla Ciebie :) Patrząc pod stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Krąg też czeka na swoją kolej. Obok niego jest też Ogień. Brakuje Klucza i z pewnością zacznę czytać ;) Miłej lektury - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Zakon mimów ciężko było mi się wkręcić ale potem przeczytałam ją w jeden dzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi póki co też trudno się wkręcić, ale nieustannie próbuję ;)

      Usuń
  10. Prawie wszystkie książki chciałabym przeczytać. Zakon mimów już dawno skończyłam i było genialne. Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zacny stosik :3 Biorę wszystkie!
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę perełkę, a jest nią Przeminęło z wiatrem:) Ród bym podkradła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ród jest cudowny, wkrótce zobaczę jak to będzie z Przeminęło z wiatrem :)

      Usuń
  13. Biedronka, Biedronka wszędzie! Ja też się skusiłam! :) Poza tym, same świetne książki widzę - paru z nich jestem ciekawa, parę już znam, ale i tak jestem ciekawa Twojej opinii :) I też mam w planach trylogię Tolkiena na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocje Biedronki zdecydowanie robią się coraz lepsze :D

      Usuń
  14. Dziękuję za życzenia powodzenia na egzaminach, przydadzą się ;)
    A stosik całkiem imponujący, przynajmniej jeśli chodzi o ilość, bo te tytuły kompletnie nic mi nie mówią, także się nie wypowiem co do jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, trzymam kciuki za wszystkich maturzystów! ;)

      Usuń
  15. Akademię dobra i zła bym podkradła! I złą krew ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat dziś 19 razy Katherine wypożyczyłam z biblioteki... :)
    Ciekawe masz książki, na niejedną z nich bym się skusiła. Szkoda, że czasu jakoś mało...

    OdpowiedzUsuń
  17. Zacny stos - u mnie ostatnio dość skromnie z nimi, ale i tak jakoś daję radę przy dość skromnych funduszach;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze, masz chyba bardzo fajne wydanie Przeminęło z wiatrem :) Ja mam chęć na tę książkę, ale przerażają mnie te brzydkie stare wydania w 3 tomach. :/

    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosik po prostu cudo! "Przeminęło z wiatrem" to chyba miłość mojego życia jeśli chodzi o filmy, więc na Twoją opinię o książce czekam z niecierpliwością <3 Do tego Brett, Green i Shannon. "Papierowe miasta" serdecznie Ci polecam, bo są naprawdę dobre, ale "Wilk Grayson, Will Grayson" nie miałam jeszcze przyjemności przeczytać. A moją opinię o "Czasie żniw" doskonale znasz. "Zakon mimów" to absolutny must have na Targach w Warszawie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana do Courtship Book Tag! Szczegóły u mnie na blogu ;)

      Usuń
  20. Nie czytałam żadnej z tych ksiazek nie stety :( Miłego czytania.
    Znalazłam twojego bloga z książki "Czerwona królowa" jest tam twoja opinia z blogiem gratuluje też bym chciała trafic do jednej z z\sławnych ksiazek.
    Też prowadzę bloga jestem poczatkuja dopiero od kilku miesiecy tez o ksiażkach.
    zaparaszam http://kochamczytack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ,,Przez burzę ognia" polecam, mi się bardzo spodobała, jak i kolejne części :)
    Nic więcej z tego nie czytałam, za ,,Krąg" mam się zabrać w czasie bliżej nie określonym xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)