wtorek, 10 grudnia 2013

Stos grudniowy :)

Dzisiaj przychodzę ze stosikiem, w którym część pozycji już raz Wam pokazywałam, ale nie zdążyłam ich niestety przeczytać wcześniej (pozycje recenzenckie, nauka...) więc ponieważ leżą sobie grzecznie na półeczce czekając na swoją kolej, stwierdziłam, że co tam - przy okazji się jeszcze pokażą :). Poza tym parę książek, które ukazały się raz na fanpage'u, ale to także część stosiku :) No i obok moje zakładki, które pewnie wkrótce zaprezentują się już w całości :P Więc nie przedłużając:


(Od góry --> w bok xD):
1. "Mały Książę" Antoine De Saint-Exupery - lektura szkolna, zobaczymy jak wypadnie :)
2. "Wybrani" C.J. Daugherty - prezent mikołajkowy; mam nadzieję, że okaże się udany!
3. "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare - w trakcie czytania; jak na razie - świetny :3; od Wydawnictwa Mag
4. "Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy" Rafał Kosik - także prezent; czekałam długo na jego zakup, bo raz kasy było brak, raz się zapomniało aż w końcu MAM :)
5. "Spętani przez Bogów. Tom 1" Josephine Angelini - z biblioteki
6. "Wizje. Księga 1" Daniela Sacerdoti - jw.
7. "Król Kruków" Maggie Stiefvater - 
jw.
8. 
"Michael Vey. Więzień celi 25" Richard Paul Evans - jw.
9. "Cienie Smoków" James A. Owen - z wcześniejszego stosu :D
10. "Szybki Jack i Krwawy Gabinet" Christopher Russell - jw.

Znaleźliście coś dla siebie? Jak Wam się stos spodobał?

6 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę <3 Najbardziej to: Wizji, Wybranych jaki i Mechanicznego.. <3 :)
    Świetny stosik:*
    Pozdrawiam :) i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spętani przez Bogów i Wybrani najbardziej mnie kuszą, poza tym czytałam mechanicznego anioła i podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że wszystkie wymienione przez ciebie książki zagwarantują masę doznań i miło spędzony czas :) Najbardziej zazdroszczę chyba "Wybranych" i "Króla kruków". Teraz akurat jestem na etapie czytania trzeciej części "Darów anioła", ale jak się z nimi uporam, to mam nadzieję sięgnąć także po "Diabelskie maszyny" :)

    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najbardziej chciałabym dostać w swoje łapki "Wizje" i "Mechanicznego Anioła". Na półce czekają za to "Wybrani", a jeśli chodzi o "Felixa, Neta i Nikę", to przeczytałam tylko jeden tom i nie jestem fanką tej serii...
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo ^^ Przecudowne stosisko! FNiN chcę bardzo, bardzo, bardzo na święta - całą serię uwielbiam :D Królem Kruków i Mechanicznym Aniołem też nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie "Małego Księcia" i "Spętani przez bogów". Obie książki mi się spodobały, ale szału nie ma :3

    Miłej lektury! (;

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)