niedziela, 29 czerwca 2014

TOP 5... Książek na lato :)

Hej :) Postanowiłam, że wprowadzę na blogu nowy cykl, który będzie dotyczyć moich propozycji czytelniczych na różne okazje. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam 5 książek, które moim zdaniem idealnie nadają się na lato. Mam nadzieję, że niektórym pomogę trochę w wyborze lektury na te cieplejsze dni :) Zaczynamy:

1. Klątwa Tygrysa Colleen Houck
Piękne Indie, niebezpieczna dżungla, wspaniała przygoda, prastara klątwa, dwa tygrysy i jedna, zwyczajna dziewczyna? To nie może się dobrze skończyć! Zarówno Klątwa Tygrysa jak i kontynuacja to seria absolutnie magiczna i fascynująca. Polecam wszystkim, którzy uwielbiają Indie i egzotyczne kraje!








2. Seria Heartland Lauren Brooke
Książka nie tylko dla miłośników koni, ale także dla wszystkich, którzy poszukują dobrej i ciekawej obyczajówki. Miejscami wzruszająca, miejscami zabawna, seria Heartland idealnie nada się na każdy wyjazd. Jeśli o mnie chodzi - jedna z lepszych serii w ogóle :)







3. Seria Pretty Little Liars Sary Shepard
Co prawda całej serii nie mam jeszcze za sobą, ale dwa pierwsze tomy mogę Wam polecić z ręką na sercu. Lekka, prosta, idealna w odbiorze książka, nie zmuszająca czytelnika do wielu przemyśleń czy rozważań.




4. Seria Wybrani C.J.Daugherty
Z kryminalnym wątkiem w tle, świetna lektura dla wszystkich, którym fantastyka już się przejadła. Świetnie poprowadzona akcja i wiele wątków na pewno dostarczą czytelnikowi rozrywki na dłuższy czas.


5. Seria Dary Anioła Cassandry Clare
Pół aniołowie, pół ludzie, którzy walczą z demonami, atakującymi nasz świat? Nie można trafić lepiej! Do tego akcja rozgrywająca się w magicznym Nowym Jorku - czego chcieć więcej? Dynamiczna, zagadkowa, pełna niebezpieczeństw książka, którą pochłania się w szybkim tempie.




Takie są moje typy :) A Wy co sądzicie? Czytaliście/nie czytaliście te książki? Macie swoich "faworytów" książkowych, jeśli chodzi o letnie czytanie? :)


7 komentarzy:

  1. W tej chwili czytam Zagrożonych oraz jestem po 4 częściach Darów Anioła;) bardzo sobie chwalę te serie:) choć coś mnie drażni w Zagrożonych, ale jeszcze nie umiem powiedzieć co:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie Klątwa Tygrysa niestety bardzo rozczarowała. PLL przeczytałam dopiero tom I, ale nawet mi się spodobało. Natomiast Clare - chcę uzbierać całą serię

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałem 1 część "Darów Anioła" i w wakacje zdecydowanie sięgnę po kolejne części, nie ma bata XD I muszę nadrobić 3 część Wybranych heh. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z "Klątwą tygrysa" i "Darami Anioła" zgadzam się w 100% ;) "Wybranych" czytałam i mi się spodobali, ale uważam, że pasują bardziej na jesienne wieczory. Jakos tak klimat mi bardziej pasuje ^^ Jak dla mnie lato to czas zupelnego odstresowania, a do tego idelanie nadaja sie wszelkiego rodzaju romansidla. Najlepiej te Sparksa :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Klątwa tygrysa jak najbardziej ja bym jeszcze dodała dotyk julii : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko Dary Anioła (trzy pierwsze części właśnie w wakacje) i z czystym sumieniem wszystkim polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeej, "Dary Anioła" to cudowna seria! <3 chciałabym poznać także "Wybranych" :3

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)