niedziela, 31 sierpnia 2014

Podsumowanie sierpnia 2014

Witajcie!

W związku z tym, że dobiega już końca sierpień (a za nim wakacje, niestety :/) to dzisiaj będzie krótkie podsumowanie tego miesiąca. Szczerze Wam powiem, że nawet nie zauważyłam kiedy on zleciał - wyjechałam na obóz, potem co prawda byłam trochę w domu, jednak przez ten czas dużo się działo. Przede wszystkim spotkania z przyjaciółmi, wyjścia, trochę czytania i jakoś tak to zleciało. W sumie, muszę przyznać, że zaliczam ten miesiąc do bardzo udanych. Miło wspominam zarówno wyjazd jak i pobyt na miejscu i mocno ubolewam nad rozpoczęciem roku szkolnego. Jak jednak spełniłam się czytelniczo w sierpniu?

Miesiąc: Sierpień 2014

[źródło]

Liczba przeczytanych pozycji: 5

Liczba zrecenzowanych pozycji: 7

Liczba obejrzanych filmów: 4

Liczba zrecenzowanych filmów: 0

Przeczytane pozycje:
1. "Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy" Rafał Kosik
2. "Sztuka ścigania się w deszczu" Garth Stein
3. "Wybrani. Niezbędnik Nocnej Szkoły" C.J.Daugherty
4. "Czas Żniw" Samantha Shannon
5. "Szklany Tron" Sarah J. Maas

Najlepsza książka: Tym razem mam dwie kandydatury - "Szklany Tron" oraz "Sztuka ścigania się w deszczu". Obie są świetne, chociaż każda na inny sposób :)

Najgorsza książka: Nie, zdecydowanie takiej nie znalazłam :)

Poza tym, w sierpniu wybiło mi 20.000 wyświetleń (Wow, dzięki wielkie!) i zostawiliście 71 komentarzy <3 Bardzo dziękuję Wam za tak pozytywne statystyki. W sierpniu wybrałam się także na akcję Literacki Sopot 2014, na którym bawiłam się naprawdę świetnie! Relacja pojawi się zapewne wkrótce, jak wreszcie ogarnę wszystkie posty, które mam do napisania. Póki co, to wszystko, życzę Wam, mimo wszystko, miłego września i mam nadzieję, że jesteście chociaż odrobinę weselej nastawieni do tego miesiąca niż ja xD

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyników! Mi także stuknęło w tym miesiącu 20 000, więc doskonale wiem jakie to wspaniałe uczucie :) Co prawda czasu na recenzowanie miałam niewiele, a na czytanie tym bardziej, ale nadobi się we wrześniu. Ważne, że wakacje były udane :) Zazdroszczę tej literackiej akcji w trójmieście, u nas na lubelszczyźnie wątpię żeby coś takiego kiedykolwiek zorganizwali :/ Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrego miesiąca, w szczególności wyświetleń, zawsze takie okrągłe sumy dają nam blogerom radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 26 tysięcy odsłon bloga i powodzenia w dalszych poczynaniach jak na razie idzie ci to świetnie.

    W wolnej chwili zapraszam:http://ksiazkowy-zlodziej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)