czwartek, 11 lipca 2013

Pytanie na jutro

Dobry wieczór! Mam nadzieję, że nie obrazicie się na mnie za te przebywanie tu w kratkę, ale kurczę - wakacje, a ja zamiast słodko leniuchować cały dzień to ostatnio ciągle coś robię - a to odwiedzam rodzinę, a to ona przyjeżdża do mnie, a to pakuję się na wyjazd :). Tak więc sorry za to jeszcze raz:). Okej, a tak w ogóle to mam pytanie na zestaw jutrzejszy, bardziej książkowy niż filmowy:
1. "Pamiętnik szczęściary"
2. "Merle i Królowa Laguny"
3. "Marmaduke Pies na fali" - film

Wybierajcie!

1 komentarz:

  1. Oglądałam kiedyś Marmaduke! :3 Fajny film, spodobał mi się głównie dlatego, że głównym bohaterem był pies mojej ulubionej rasy (Dog Niemiecki) :P

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)