wtorek, 31 grudnia 2013

Podsumowanie grudnia 2013

Dzisiaj ostatni dzień roku 2013... a tak dużo się zdarzyło w moim życiu w ciągu tego czasu: pisałam egzaminy do gimnazjum, zaczynałam nową szkołę, starałam się o dobre, jak najwyższe stopnie na koniec roku, ale przede wszystkim założyłam bloga. To ostatnie jest najważniejsze, bo pewnie zastanawiacie się, czemu przy okazji podsumowania grudnia, nie napisać o podsumowaniu całego roku - a dlatego, że ocena nie byłaby w stosunku do całego roku, ale do jego połowy, więc nie miałoby to większego sensu xD. Ale koniec mojego rozpisywania się - czas na podsumowanie tego (nie)śnieżnego miesiąca :P(na pewno nie takiego, jaki jest na obrazku xD):


Miesiąc: Grudzień 2013


Liczba przeczytanych pozycji: 8

Liczba zrecenzowanych książek: 5

Liczba zrecenzowanych filmów: 0


Przeczytane pozycje:

1. "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs[recenzja]

2. "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare[recenzja]

3. "Spętani przez bogów" Josephine Angelini[recenzja]

4. "Wizje" Daniela Sacerdoti[recenzja]
5. "Mechaniczny Książę" Cassandra Clare[recenzja]
6. "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupéry
7. "Dziady część II" Adam Mickiewicz
8. "Sekrety. Pretty Little Liars" Sara Shepard (w 1/2 przeczytane)
9. "Michael Vey. Więzień celi 25" Paul Evans (również w 1/2 przeczytane :P)
Najczęściej odwiedzana przez Was recenzja: "Mechaniczny Anioł" Cassandra Clare



Najlepsza książka: W związku z tym, że część nie dokończona, powiem tylko z tych, co zostały przeczytane - "Mechaniczny Książę" Cassandra Clare

Najgorsza książka: Zdecydowanie "Dziady część II" Adama Mickiewicza. Była to lektura szkolna, i gdyby nie to, już po pierwszej stronie bym ją odłożyła ;).



Liczba wyświetleń: 8 296
Liczba komentarzy: 62 (ależ jestem z Was dumna! :))
Liczba nowych polubień na fp: 37 (troszkę słabiej niż w zeszłym miesiącu, ale cóż... nie można mieć wszystkiego :))

Miesiąc uważam za udany, święta, więcej wolnego złożyło się na taki a nie inny wynik. Poza tym ilość książek, które dostałam/kupiłam wynosi w tym miesiącu niecałe 20 (dokładnie też zapomniałam :P), więc całkiem, całkiem nieźle :).

Dobra, więcej Was nie zanudzam, bo jeszcze się na mnie obrazicie :)

A jak u Was grudzień czytelniczo? Zadowoleni z wyniku, czy wręcz przeciwnie?

2 komentarze:

  1. wow, podziwiam, że udało ci się aż tyle przeczytać! :)

    http://shelf-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, bardzo ciekawy blog!
    Zapraszamy wszystkich na nowo powstałe forum poświęcone tematyce fantasy pod każdą postacią!
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)