czwartek, 5 grudnia 2013

Podsumowanie listopada

Na dzisiaj przygotowałam coś, od czego pewnie aż się roi na wszystkich blogach, ale podsumowania to chyba taka ciekawa forma pokazania co tam się w danym miesiącu działo ;). Dzisiaj podsumowanie października, który czytelniczo wypadł słabiutko - nadmiar nauki, brak czasu :( Tak, czy siak, zapraszam:

Miesiąc: Listopad 2013
Liczba przeczytanych książek: 4
Liczba zrecenzowanych książek: 3
Liczba zrecenzowanych filmów: 1

Przeczytane pozycje:
1. "Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafón [recenzja]
2. "Miasto Popiołów" Cassandra Clare [recenzja]
3. "Numery. Czas uciekać" Rachel Ward [recenzja]
4. " Osobliwy dom pani Peregrine" 
5. "Igrzyska Śmierci. W pierścieniu Ognia" - film [recenzja]
Najczęściej odwiedzana przez Was recenzja: "Numery. Czas uciekać" Rachel Ward

Najlepsza książka: "Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafón
Najgorsza książka: I tu zaskoczę Was - takowej nie znalazłam :) Wszystkie na swój sposób są świetne, nie mogę więc na jedną się zdecydować ;)

Liczba wyświetleń: 1024
Liczba komentarzy: 18
Liczba nowych polubień na fb: 60 (!!!! :O niespodzianka na mikołajki - nie ma co!)

No, to tyle, żeby nie zanudzać :)
_______________________________________________________________________________
A Wam jak czytelniczo minął listopad kochani? Był to Wasz udany czy raczej słaby miesiąc?



4 komentarze:

  1. Gratuluję wyników i życzę oczywiście, aby były one jeszcze lepsze :) U mnie trochę więcej przeczytanych pozycji, ale zdecydowanie mogłoby być lepiej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://czytanie-i-ogladanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wyniki :) Zazdroszczę, że masz za sobą jakieś książki Clare, ja nie miałam okazji, ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)