sobota, 1 listopada 2014

Podsumowanie października 2014

Październik dobiegł końca, a ja nawet nie zauważyłam, kiedy to się stało. Może dlatego, że ten miesiąc był naprawdę zapracowany - rozpoczęłam, jak pewnie już wiecie, drugą klasę gimnazjum, i cóż... ma to swoje skutki. Dzień mija za dniem, a ja cały czas siedzę zagrzebana w podręcznikach, zeszytach, zaległych projektach i tego typu podobnych. Oczywiście, do tego dochodzi całe mnóstwo zajęć dodatkowych i... wychodzi tak, że na bloga już czasu mniej. I nie będę składać tutaj mnóstwa obietnic na to, że w listopadzie będzie lepiej, bo nie wiem do końca, czy tak rzeczywiście będzie. Wiem jednak, że zrobię wszystko, aby lepiej zaplanować czas - a kończąc moje gadanie, zapraszam Was na podsumowanie (nawet mi się rymnęło xD) października 2014:

Miesiąc: Październik 2014
Liczba przeczytanych pozycji: 5
Liczba zrecenzowanych pozycji: 2
Liczba obejrzanych filmów: 1
Liczba zrecenzowanych filmów: 1
Przeczytane pozycje:
1. "Four. A Divergent Collection" Veronica Roth
2. "Finale" Becca Fitzpatrick
3. "Cena odwagi" Ewa Seno [recenzja]
4. "Bądź swoją siłą. Twój pamiętnik z Demi" Demi Lovato [recenzja]
5. "Felix, Net i Nika oraz Sekret Czerwonej Hańczy" Rafał Kosik
Najlepsza książka: Niestety, w tym miesiącu nie trafiłam na jakieś wybitne książki - owszem zabawne, wciągające, ale nie wybitne. Dlatego nie podam najlepszej książki na tej miesiąc - bo zwyczajnie takiej nie było ;)
Najgorsza książka: Stawiam na "Cenę odwagi". Słaba kreacja bohaterów, monotonna fabuła, nic ciekawego...
Poza słabymi wynikami i nawałem nauki, październik nie był taki zły! Byłam po raz pierwszy na Targach Książki w Krakowie i niedługo zabieram się za pisanie relacji (oj, a jest o czym pisać <3), nabyłam ogromne, jak dla mnie, ilości książek (wydając jednocześnie fortunę haha :D), ale o tym będzie więcej w stosiku. Poza tym, wczoraj pisałam o pewnym interesującym projekcie, a także, ku mojej wielkiej uciesze, zostałam zaproszona przez Martę z Shelf of books do wzięcia udziału w jej nowym wyzwaniu TOP 8. I to by było na tyle :) Zatem, udanego listopada kochani i do napisania wkrótce (mam nadzieję) ;)

13 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać sprawozdania z Targów książki no i oczywiście świeżego stosiku książek :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry wynik:) Ja chciałabym wrócić do czasów szkolnych:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo wszystko, październik chyba dobrym miesiącem był ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wyniki! :) Ja w październiku przeczytałam tylko jedną książkę, ale za to w listopadzie będzie ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę wizyty na Targach i gratuluję wyniku :)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym być na tarach i przy szkole taki wynik to wcale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety słabiutko - tylko 3 książki, ale mam nadzieję, że w listopadzie będzie o wiele lepiej ;) Cieszę się, że mogłyśmy się spotkać na Targach, z niecierpliwością czekam na relację, no i mam nadzieję, że kolejna okazja nadaży się jak najszybciej! Cudownego miesiąca życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na Targach niestety znowi nie byłam, a mam blisko... może next time :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie takie słabe wyniki, mogło być gorzej. :) I trochę zazdroszczę wizyty na Targach - tyle fajnych ludków, tyle książków!

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak październik prezentuje się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesz się póki jesteś w gimnazjum. :D
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyników! U mnie trochę gorzej, ale liczę na to, że listopad będzie lepszy ;)
    Zazdroszczę wizyty na Targach, ja na razie byłam tylko na tych we Wrocławiu, które raczej nie są tak spektakularne, jak te w Krakowie. Ale może mi się uda tam pojawić w przyszłym roku :) A teraz czekam Twoją relację.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Każdy, nawet najmniejszy na pozór ślad Twojej działalności na tym blogu znaczy dla mnie bardzo wiele - jest motywacją do dalszej pracy i działania, a czasami także do zmian i poprawy, więc dziękuję Ci za tę chwilę uwagi :)